kedd, június 17, 2014

A nap mondata: ez adjon erőt mára


Az életemben mindig nagy jelentősége volt a mély bölcsességeket hordozó, számomra reményt és kapaszkodót nyújtó mondatoknak.

Tizennyolc éves lehettem, tele kishitűséggel, önbizalomhiánnyal, aggódtam, hogy nekem talán sosem lesz igazi Társam:), és amikor már sokadjára mondtam ezt, a nővérem maga felé fordította egy, éppen az asztalon heverő napilap sarkát, és a szélére nagy, nyomtatott betűkkel ráírta:

"VÁRT LÁNY VÁRAT NYER." 

Ez akkor beleivódott az agyamba, ma is látom magam előtt, olyan volt ez a Tesóm keze által írt négy szó, mint holmi isteni kinyilatkoztatás, és azóta is mosolyogva gondolok erre az epizódra (szerintem Virág már nem is emlékszik rá). :)

Jött pár év keresgélés (az sem volt rossz) :), majd 23 évesen valóban megismerkedtem a mostani férjemmel, és maximálisan beigazolódott a jóslat:)

A mai nap "mondását", ami szintén sokszor felbukkan az életemben és erőt ad, megosztom most Veled (sajnos, hogy kitől származik, azt nem tudom), hátha pont erre van szükséged:)

Pont itt, pont most, pont ma. :)

Ha gondolod, add tovább valakinek Te is, akinek lehet, ez a mondat varázsolja túlélhetővé a napját, hetét.


Legyen nagyon szép napotok, és alakuljon úgy, ahogy terveztétek!

Üdvözlettel:

Szoó Judit

"Kilófalóból" lett, önkéntes gondolkodásmód tanácsadó:)



A nap mondata:

"A végén minden jóra fordul. Ha még nem jó, akkor még nincs vége."

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése