kedd, november 04, 2014

Kilófaló "rezgős-kanalazós" - 3 perces forró édesség csokiimádóknak, recepttel

A recept eredetijét a lányom mutatta meg valamikor a nyár végén. Jól nézett ki, amit percek alatt készített, ezért rögtön Kilófalósítottam, hogy én is megkóstolhassam. Meg bárki, aki szeretné. :)

Szeretem, mert nagyon gyorsan elkészül (kb. 3 perc, míg kikeverem, újabb 3 mire megsül), finom forró és csupa csoki... A rezgős-kanalazós nevet én adtam neki, mert ahogy készen megláttam a forró, remegő, olvadt csokitól fénylő édes tésztát a bögrében, ez jutott eszembe.

Nekem van teljesítményem, ha evésről van szó, de ebből még sosem bírtam megenni egyszerre az egészet, szóval vagy eleve úgy számoljunk, hogy valakivel meg fogjuk osztani, esetleg készítsünk fél adagot, de akkor a sütési időt is le kell rövidíteni.

A fotókat ide hoztam, a receptet pedig megtalálod a honlapomon a többi között, ide kattintva érheted el. 

Jó étvágyat :) 


Mérjük ki a hozzávalókat

A csokit adjuk hozzá utoljára

Ne ijedjünk meg, ilyen sűrűn folyósnak kell lennie

Sütés közben egészen feljön a tetejére, majd szépen visszaereszkedik

Ennek nehéz lenne ellenállni, de nem is kell: ez minden csokiszerető, koplalás nélkül fogyni akaró ember álma :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése