péntek, december 05, 2014

Csillagok között

Ez az a film, amit önszántamból biztosan nem néztem volna meg. Nem keltette fel az érdeklődésemet a mozikban látható előzetes, és nem szeretem sem a sci-fit, sem az űrhajós történeteket...

Hogy mégis megnéztem, annak az az oka, hogy valaki olyan szerette volna látni ezt a filmet, akit én nagyon szeretek, és a kedvéért elmentem. :)

És nagyon örülök, hogy így tettem.

Maga a lényegi történet számomra szinte el is törpült, nekem mellékszál lett. Sokkal jobban megérintett az emberi viszonyok ezerféle mélysége, szeretet, szülő-gyerek közötti kapcsolat, és a nagy dilemma: család vagy a világ megmentése?

Hosszú volt, nagyon hosszú, de nem volt unalmas, jólesett sokáig beleragadni a történetbe, és utána még elmélkedni róla.

Nekem tetszett. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése