hétfő, október 13, 2014

Kerti asztal, paddal

Szeretjük a nagy családi bulikat. A nagyfiam szülinapján hagyományosan bográcsozni szoktunk, van általában évi egy nagy grillezés, a kicsi fiam is nyári születésű, tartottunk már ballagást is és lesz is még egy pár. Ilyenkor sokan vagyunk, és mindenféle műanyag asztalok körül szoktunk több csapatra bontva enni, mert nem lehetett elférni, de ez nem jó.

Ezért tavaly tavasszal vettem pár tizenötös deszkát, 10x10-es gerendát (biztos, ami biztos...), mahagóni színű festéket, aztán nekiálltam. Nagyon nagy lett (direkt), hogy végre mind egyszerre tudjunk asztalhoz ülni és ne klikkesedjen a társaság, hat méter hosszú a pad és az asztal is.   



A két kisebb gyerek is besegített, nekem acélos karjaim lógnak bele a képbe (most nézem, tök szép a póló alatt a bicepszem) :), és a lányom segít a festésben. Mondjuk utána láttam, hogy ilyenkor még összeszerelés előtt szokták lefesteni a faanyagot, akkor ezt még nem tudtam. 

Itt már kis Marcikám is beszállt. Háttérben egy kis teregetett ruhás idill :)


Dolgozik a kis mester

Ta-damm! És íme a végeredmény. Csak egy pad lett, mert elfogyott a faanyag:), a másik oldalra ezért műanyag székeket szoktunk tenni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése